آرمــــــــــــــــــــاگــــــــدون / 6


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 23 مرداد 1395
بازدید : 1375
نویسنده : .::چشم انتظار::.

 برای فهم درست مطلب ،قسمتهای قبلی را نیز مطالعه بفرمایید

════════════❅✾❅════════

 آرمــــــــــــــــــــاگــــــــدون / 6
 این قسمت  
 
 ج ) صهیونیسم مسیحی:

 رهبران مذهبی فرقه های پروتستان,درایالت متحده وانگلیس که به این مکتب نوظهور" خواسته های مسیح اعتقاد دارند،دردهه 1990 میلادی ,اعتقادات یادشده را بشدت تبلیغ کردند ودر 10 سال گذشته در آمریکا در این زمینه دههاکتاب منتشرشده.
یک کشیش آمریکایی در کتابش با نام " در پیشگوییهای انجیل ؛ جای آمریکا کجاست ?! " نقش دولت واشنگتن در جنگ آرماگدون را بیان کرده  و در این کتاب اثبات نموده که دولت آمریکا جنگ آرماگدون را رهبری خواهد کرد و مخالفان مسیح را شکست خواهد داد .
در این جنگ ، دولت انگلیس همکار آمریکا خواهد بود . دولت آمریکا در اوج جنگ سرد ، موشکهای هسته ای قاره پیمای خود را " شمشیرهای جنگ مقدس " نامیده بود . پیروان این مکتب تبلیغ کرده اند که عملیات طوفان صحرا علیه عراق در سال 1991 فراهم کردن مقدمه برای جنگ آرماگدون بوده . این دسته از مسیحیان اعتقاد دارند که مسیح همیشه در امور خاورمیانه به سود دولت اسراییل مداخله نموده است و اعلام میدارند که خواست دولت اسراییل در حقیقت خواست مسیح میباشد و مذاکرات صلح در خاورمیانه بیهوده است و تاسیس کشور اسراییل بزرگ از نیل تا فرات ، خواست مسیح میباشد که بزودی عملی خواهد شد .
صهیونیستهای یهودی هم مطابق اعتقادشان به " تلمود " به مکتب " خواسته های خدا " اعتقاد دارند و مطابق این اعتقاد آنها برنامه ای را اجرا میکنند که با کمک آمریکا و انگلیس و دیگر کشورهای غربی بتوانند دو مسجد اقصی و صخره را تخریب کرده ، کشور اسراییل بزرگ را با نابودی کامل کشورهای اسلامی بوجود آورند.بهمین منظور میان صهیونیستهای یهودی و مسیحی فرقه پروتستان اتحاد کاملی وجود دارد. به لطف حمایتهای همه جانبه جهان مسیحی غرب از داد تل آویو ، رژیم صهیونیستی اکنون به یک انبار مهمات و پادگان نظامی جهان مسیحی ایالات متحده آمریکا و غرب تبدیل کرده. البته هدف استراتژیک جهان مسیحی غرب این است که کشورهای اسلامی را در زمینه های اقتصادی و نظامی برای همیشه ضعیف نگاه دارد.


 
 برگرفته از ڪتاب الفباے مهدویت.به قلم مجتبے تونه اے

 





:: موضوعات مرتبط: مهدویت , سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: آرماگدون , صهیونیسم مسیحی , مهدویت , آخرالزمان , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








✿ مقام معظم رهبری: اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم،رییس فضای مجازی کشور میشدم! رایانه ها و فضای مجازی و سایبری که الان در اختیار شماست، اگر بتوانید اینها را یاد بگیرید ،میتوانید یک کلمه حرف درست خودتان را به هزاران مستمعی که شما را نمیشناسند ،برسانید! این فرصت فوق العاده ای است؛ مبادا این فرصت را ضایع کنید ! اگر ضایع شد خداوند متعال از من و شما روز قیامت سوال خواهد کرد! 1391/7/20 ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ مشکل کارهای ما اینه که برای رضای همه کار میکنیم،جز خدا"شهیدابراهیم هادی" ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ شهادت تیر و ترکش نیست؛آنروز که خدا را باهمه چیز و در همه جا دیدیم و نشان دادیم،شــــــهـــیــــد شده ایم ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ در زمین عشـــقـــی نیست که زمینت نزند،آســمــــان را دریاب ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ تنها و تنها خــــــداست که می ماند

:: همسفر ::

پرواز تا خدا

پرواز تا خدا

کمک به سازمان خيريه محک

چاپاربلاگ

˜ãíä ãÈÇÑÒå ÈÇ ÇåÇäÊ ˜ääϐÇä Èå ÇãÇã Úáí ÇáäÞí Ú

اسلام زیباست

یاوران حضرت مهدی عج