آرمــــــــــــــــــــاگــــــــدون /1


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 14 خرداد 1395
بازدید : 1442
نویسنده : .::چشم انتظار::.

 


آرمــــــــــــــــــــاگــــــــدون
 
 ڪلمه Armageddon "هَرمَجِدّون" واژه ایست یونانے ڪه بنا به تعریف واژه نامه هاے آمریڪایے همچون فرهنگ " وبستر" به معنے نبرد نهایے حق و باطل در آخر الزمان است.همچنین این واژه نام شهریست در منطقه عمومے شام ڪه بنا به آنچه در مڪاشفات یوحنا در عهد جدید آمده است، جنگے عظیم در آنجا رخ میدهد.و مرحله ے حاضر از زندگے بشر در آن زمان پایان مے یابد.بعبارتے نبرد مذڪور،مقدمه تحولے بزرگ است ڪه سرنوشت نهایے آدمے برروے ڪره ے زمین به آن بستگے دارد.
 حادثه ظهور ،حادثه بزرگ است و قدرتهاے بزرگ جهان ،سیاست خارجے خود را برمبناے حوادثے ڪه بیش از آن رخ میدهد جهت داده و نقشه هاے نظامے خود را به شڪلے سامان داده اند ڪه آمادگے هاے لازم براے این حادثه در آن ملحوظ باشد.این در حالیست ڪه موسسات دینے و رسانه هاے این دولتها نیز ،مردم خود را براے پیشبازاین حادثه آماده میسازد.

برگرفته از ڪتاب الفباے مهدویت.به قلم مجتبے تونه اے

استفاده از این مطلب با نام وب همسفر تا بهشت موجب رضایت ماست







:: موضوعات مرتبط: مهدویت , مطالب آموزنده , سیاسی , امام زمان , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








✿ مقام معظم رهبری: اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم،رییس فضای مجازی کشور میشدم! رایانه ها و فضای مجازی و سایبری که الان در اختیار شماست، اگر بتوانید اینها را یاد بگیرید ،میتوانید یک کلمه حرف درست خودتان را به هزاران مستمعی که شما را نمیشناسند ،برسانید! این فرصت فوق العاده ای است؛ مبادا این فرصت را ضایع کنید ! اگر ضایع شد خداوند متعال از من و شما روز قیامت سوال خواهد کرد! 1391/7/20 ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ مشکل کارهای ما اینه که برای رضای همه کار میکنیم،جز خدا"شهیدابراهیم هادی" ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ شهادت تیر و ترکش نیست؛آنروز که خدا را باهمه چیز و در همه جا دیدیم و نشان دادیم،شــــــهـــیــــد شده ایم ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ در زمین عشـــقـــی نیست که زمینت نزند،آســمــــان را دریاب ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ تنها و تنها خــــــداست که می ماند

:: همسفر ::

پرواز تا خدا

پرواز تا خدا

کمک به سازمان خيريه محک

چاپاربلاگ

˜ãíä ãÈÇÑÒå ÈÇ ÇåÇäÊ ˜ääϐÇä Èå ÇãÇã Úáí ÇáäÞí Ú

اسلام زیباست

یاوران حضرت مهدی عج