ايام سوگواري حضرت فاطمه زهرا (س) را به تمام مسلمانان جهان تسليت عرض میکنیم.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 3 اسفند 1394
بازدید : 1100
نویسنده : .::چشم انتظار::.


در کوچه باد مي آيد، خبري در راه است. بادي که مي وزد، آبستن عزاي بزرگي است که خواهد رسيد. توفاني که تنها قصد ويراني کلبه عشق را دارد،کلبه حقيقت، کلبه وحي و توحيد.

برخيز؛ هنوز اسلام نيازمند خطبه هاي توست. هنوز اميرالمؤمنين (ع) انقلاب و غيرت فاطمى تو را پشتوانه خويش مي خواهد. برخيز و با همين نيمه جان مجروح، با همين پيکر زخم خورده در کوچه هاي شهر جاري شو. درِ تمام خانه هاي خواب برده را با دست هاي عصمت خويش بکوب تا بيدارشان کنى و پايمال شدن وصيت و ميراث رسول را سکوت نکنند.

يگانه دختر پيامبر اکرم(ص) در نزد مسلمانان برترين و والامقام ترين بانوي جهان در تمام قرون و اعصار مي باشد. مادري چون خديجه دارد که بايد گفت اسلام مرهون زحمات آن بزرگوار است. در دامن پدري چون پيامبر گرامي پرورش يافت، شوهري چون اميرالمومنين دارد که بيش از سيصد آيه از قرآن شريف درباره او نازل شده است و فرزنداني چون حسن، حسين، زينب و کلثوم دارد که اگر نبودند، قطعا اسلام نبود.

پيامبر اکرم صلي الله عليه و آله مي فرمايند:
بي شک فاطمه عليها السلام حوريه اي است که به صورت انسان آفريده شده است.
( همان، ج 78، ص 112.)

داستاني آموزنده از حضرت فاطمه (س) :
روزى امام حسن مجتبى عليه السلام وارد اتاق مادرش ، حضرت زهراء عليها السلام گرديد، ديد که مادرش در حال رکوع نماز است و براى مردها و زن هاى مؤ من با ذکر نامشان دعا مى کند.گوش کرد، که ديد مادرش فقط براى ديگران دعا مى نمايد و براى خويش ، هيچ دعائى نمى فرمايد، جلو آمد و اظهار داشت : اى مادر! چرا مقدارى هم براى خودت دعا نمى کنى همان طورى که براى ديگران دعا مى نمائى ؟حضرت زهراء سلام اللّه عليها پاسخ داد:
اى فرزندم ! اوّل ما بايد به فکر نجات همسايه باشيم و سپس براى خودتلاش و دعا کنيم.

آري امروز رحيل رحلت، گوهر گراني را از صدف حيات به معراج رسانيده است و عاشقان و شيفتگانش را به سوگ نشانده است. امروزه پس از گذشت ساليان متمادي همچنان مزار سرور بانوان جهان مخفي است و کسي از محل آن آگاه نيست. مسلمانان و بخصوص شيعيان در انتظار ظهور امام مهدي(عجل الله تعالي فرجه الشريف) بزرگترين منجي الهي و يازدهمين فرزند از نسل فاطمه (عليها السلام) در ميان ائمه مي باشند تا او مزار مخفي شده مادر خويش را بر جهانيان آشکار سازد و به ظلم و بي عدالتي در سراسر گيتي، پايان دهد.

ايام سوگواري حضرت فاطمه زهرا (س) را به تمام مسلمانان جهان تسليت عرض میکنیم.
التماس دعا





:: موضوعات مرتبط: ائمه , مطالب آموزنده , پیام وب همسفر , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








✿ مقام معظم رهبری: اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم،رییس فضای مجازی کشور میشدم! رایانه ها و فضای مجازی و سایبری که الان در اختیار شماست، اگر بتوانید اینها را یاد بگیرید ،میتوانید یک کلمه حرف درست خودتان را به هزاران مستمعی که شما را نمیشناسند ،برسانید! این فرصت فوق العاده ای است؛ مبادا این فرصت را ضایع کنید ! اگر ضایع شد خداوند متعال از من و شما روز قیامت سوال خواهد کرد! 1391/7/20 ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ مشکل کارهای ما اینه که برای رضای همه کار میکنیم،جز خدا"شهیدابراهیم هادی" ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ شهادت تیر و ترکش نیست؛آنروز که خدا را باهمه چیز و در همه جا دیدیم و نشان دادیم،شــــــهـــیــــد شده ایم ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ در زمین عشـــقـــی نیست که زمینت نزند،آســمــــان را دریاب ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ تنها و تنها خــــــداست که می ماند

:: همسفر ::

پرواز تا خدا

پرواز تا خدا

کمک به سازمان خيريه محک

چاپاربلاگ

˜ãíä ãÈÇÑÒå ÈÇ ÇåÇäÊ ˜ääϐÇä Èå ÇãÇã Úáí ÇáäÞí Ú

اسلام زیباست

یاوران حضرت مهدی عج